Sunday, May 17, 2009


KJOLEMANI OG 17. MAI
I dag er det som kjent 17. mai, dagen for IS.
På denne dagen har du en gooood unnskyldning for å
ha investert pengene dine på veldig mye is (hvis du er
som meg). Men av en merkelig grunn ble det bare en is
på meg i dag...
Man må uansett ha tiden til å blogge på en vakker dag
som denne!
Jeg fant disse to søte kjolene på Rare Fashion og begge
koster rundt 2-300 lappen.
Ikke noen dum ide å ta seg en tur innom den siden nei!
Hvilken kjole likte du best?
Kisses, Martine

3 comments:

  1. Likte den til høyre best! Kjempe søt ^^ Men kunne gjerne tenke meg å se litt mer av dine klær? My mer interesant det! xoxo ciara

    ReplyDelete
  2. Jeg er enig i det du sier med at du vil se mer av mine klær. Saken er den at jeg har dårlig tid i uken og får dermed ikke lagt ut så mye og får ikke tiden til så mye bilder. Men jeg skal få til noe i løpet av uken! Det kan jeg love deg :)
    Kisses

    ReplyDelete
  3. Supert, gleder meg! :D

    ReplyDelete